Kommer ni mitt inlägg för några veckor sedan om Andres Kramaric som var stekhet i den Kroatiska ligan och även europa league? Karln har nu dessutom gjort landslagsdebut där han gjort 2 mål på 4 matcher. I EL är det 4 mål på 4 matcher och i ligan sanslösa 21 mål på 16 matcher, bl.a. 5 mål i samma match så sent som för 2 omgångar sedan. Han är 12 mål före 2an och har väl nästintill säkrat skytteliga guldet efter halva säsongen.
Vad jag inte förstår med detta är att i morgondagens match emot Standard så står han i 3.40 gånger pengarna på att bara göra mål hos 10bet , om han sen gör första målet så får vi 8 gånger pengarna på bet365 (kan kanske finnas högre om man letar) . Hur kan det vara möjligt att 2 spelare i Rijeka är satta med större sannolikhet att göra mål än spelaren som gjort 4 av lagets 5 EL mål och 21 av lagets 39 mål i ligan? Om han inte är skadad lär han garanterat starta då detta är en extremt viktig match att vinna om man vill gå vidare ifrån gruppspelet så den enda anledningen till ett sånt högt odds är att han spelat småskadad men jag hittar ingen info om det. Jag skulle inte gett över 2 för Kramaric som målskytt, tokvärde på 3.50 som comeon har.
All in drag!