Citat:
Ursprungligen postat av Helge
– I avdelning fyra så har jag tre hästar med i loppet och av dessa tycker jag att 7 Carabinieri är den som känns hetast på förhand. Alla tre är i bra form men han är den som utmärkt sig mest hittills och distansen talar för honom här. Själv kör jag 3 Da Vinci Boko som som är på gång formmässigt nu och han har ju dessutom det bättre läget men även om han är före i början men han kan få tufft att stå emot Carabinieri till slut är känslan. Båda två skall räknas tidigt ändå även om jag inte hunnit sätta mig in i motståndet helt ännu. Jag har även 6 Sobel Jocke med i loppet och där testar jag nu att ta av samtliga skor för första gången och hoppas det ska få effekt. Normalt så får även han svårt att stå emot Carabinieri men kan vara ett streck för den som garderar loppet.
http://www.travtipset.se/v75-intervj...november-2014/
Där har ni en massa bra intervjuer!
|
Hej Helge,
Så kul att du hittat in till min hemsida. Ambitionen är att ge gratis information till spelare med liten budget. Härligt svårt lopp det där annars och på V75 blir det nog en bred pensel för min del. Gillar skorycket på Sobel Jocke då jag får flashbacks till Peters Gantab Håleryd som hade exakt samma spår i lägsta klassen på Halmstad för några veckor sedan. Den hästen hade inte heller visat någon startsnabbhet värd namnet innan skorycket men fick ett helt annat driv utan skor. Tänker att något liknande kan ske nu när skorna dras på 6 Sobel Jocke som kanske får ett vinnarlir ändå då Peter brukar veta vad han gör då skorna rycks.
Lycka till på lördag