Ämne: V75-Jägersro
Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-28, 18:55   #130
Emeffeff

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hartis Visa inlägg
Hej gott folk! Jag försöker mig på mitt första inlägg här. Hoppas det är okej, utan att bli idiotförklarad av vissa (jag har inte numret till en enda kusk, dock så jobbade en släkting till mig på en travbana för 20 år sedan).... Jag är ganska kass på det här (18 pinnar i VM hittills) men tycker det är kul ändå.

Jo, i alla fall:

Tunika, är inte den väldigt bortglömd? När den mötte JP i Breeders Course i september så såg den ju smällfin ut och i starterna efter var den suverän. Dock lite trög i sista. Men 7%, förvisso från spår 11. Nä, jag fläskar nog på med JP, Tunika och sen ytterligare fyra hästar i femte.
Jag håller med dig helt och hållet. Du är helt rätt på det med Tunika, lägg till också att Örjan sitter upp bakom för första gången. Kasst läge som du säger, med bakspår på kort distans och Jägersro som bana, men hon har iallafall rygg på Luddes och en mästare på smygkörningar som kör. Sucre är nog minst lika bortglömd, galet att den fortfarande är på 3 % med tanke på vilka fartresurser den har visat upp. Jag plockar med 1, 2, 3, 4, 9, 10 och 11 i det loppet. Kanske betalar för 6 också.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat