Ämne: V75-Jägersro
Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-28, 19:26   #134
putte64

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Bra första inlägg, oavsett hur det går.
Det märks alltid vilka som följer travet, och vilka som inte gör det.

Citat:
Ursprungligen postat av spiifii Visa inlägg
Tjena allihopa! Ny här på sidan och ser att ni funderar på bra kring omgången! Jag vill inte vara sämre så jag slänger in mina tankar här även jag.

Avd 1 - 2,5,8,11
Avd 2 - 9 Silver Annie
Avd 3 - 3 Nothing But Class
Avd 4 - 1,3,5,6,7
Avd 5 - 2,3,9,10,11
Avd 6 - 2 Royal Fighter
Avd 7 - 2,7,8,9,11

Avd 1: 11.Alamo Boko har grym form! Flemming och 7% lockar mig till ett streck denne. 8.Zonguldak sprang 11.8 senast och blev 6a, så se upp nu om det blir samma tider som senaste starten. Dem är absolut inte borta.
Avd 2: 9.Silver Annie: Vem annars? En eller alla.
Avd 3: 5.Noras Bean struken och Veijo är bara ute och preparerar 2.Solvato. Given spik på 3.Nothing But Class för mig!
Avd.4: Här åker alla Peters Untersteiners tre hästar med. Bara för att han låter otroligt uppåt på dem och vi vet ju att hans stall går som tåget
Håller 1.Merlin upp ledningen så är dock mycket vunnet.
Avd.5: Hoppas 2.Mister J.P. får det tufft denna gång med tanke på sista starten och hans otroliga (osannolika) upphämtning efter galoppen.
Bleknar han på trötta ben (det loppet måste sitta i benen på honom) så öppnar det upp rejält för andra riktigt fina hästar! Jag tar med 3,9,10,11 efter 2an.
Avd.6: 2.Royal Fighter: Får inte Tillman toksvar av 6.Banks så är hon i ledning och tar med stor sannolikhet hem loppet därifrån.
Är hon inte med i starten och får svar av Banks så blir loppet annorlunda. För er som garderar: 6,9 och möjligen 5,11.
Avd.7: Sista avdelningen och en befogad favorit, men jag vill få upp värdet i sista rejält så streckar på lite här. 2.Bullyoung gynnas rejält av strykningen
och kan han inte svara upp täten så lär han leta sig dit ganska omgående. Vad jag förstod det som så får det bära eller brista för Bergh och Bullyoung.
9.Västerbo Loveboat är en riktigt stark häst som jag inte riktigt vågar lämna utanför kupongen och 8.Ni Talar Bra Latin får sina ryck ibland och är katastrofalt bra! Tidiga vid gardering båda två.

Hoppas ni får ut något matnyttigt av mig. På återseende!!

//Fredde