Ämne: V75-Jägersro
Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-29, 00:39   #173
oggeb

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Imself Visa inlägg
Det är tur för sharps att helge och putte64 och några till fortfarande sprattlar till ibland med kunskap! Ni säger att Lover face är snabb ut hur vet ni det? han har aldrig laddats från start!
Att du, som tycker att "alla" på sharps är okunniga och dåligt pålästa (undantag Helge och putte64), påstår detta visar att du inte har gjort allt jobb som krävs i arkivet..? Hittills verkar det mest som att du rabblar upp vad vissa tränare säger i gratisintervjuer. Bra, mycket bra jobbat. Jag kan också läsa i Aftonbladet vad Daniel Redén säger om sin häst. Nu ska du ju veta att tränarna inte är några spelare och jag kan garantera dig att det sitter folk med betydligt bättre kunskap om vilka chanser en viss häst har än vad deras egna tränare har.

Jag kan även tycka att du är lite barnslig som tar till de grepp du känner till så fort någon ifrågasätter dina tankar. Att bli ifrågasatt torde vara en självklarhet då du skriver på ett forum? Annars kanske du ska starta en blogg med stängda kommentarer - om ditt syfte är att hålla en envägskommunikation till internet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
heddari (+10), Scherlock (+5), jocklon (+2)

Senast redigerad av oggeb den 2014-11-29 klockan 00:40.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat