Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-29, 11:13   #346
nordnet
 
nordnets avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Sverige
Inlägg: 108
Sharp$: 997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Senaste nytt Stryktipset:

Bra rens på Leicester!

För ett år sen fightades QPR och Leicester om att bli uppflyttade till Premier League. De lyckades, nu är det en match om överlevnad i den bästa ligan i Europa enligt mig. Båda lagen är under nedflyttningsstrecket, där Leicester är två poäng före. Förra säsongen vann Leicester de båda inbördes mötena med 1-0, och jag har känslan av att de gör det igen. Jag får bra rens på utgångstvåan och synar den.

Varningar Aston Villa har inte rosat marknaden, men jag tror och känner att de får utnyttja sina kontringar i en match där man inte blir favoriter. Det tackar jag för och gaddar utgångstvåan med etta.
Garderar där Liverpool och Manchester United är favoriter. De båda kryssen utgör ett rens till 40 procent i kuponghögen om Stoke och Hull täpper till och visar effektivitet.

Wolverhampton, Har inte gjort mål på två matcher men släppt åtta, så snålspel och kontra blir melodin. Wolves är ej favorit i spelarnas ögon, så räkna med bra rens.

Tänkbara spikar..
Bournemouth,Middlesbrough,Watford.
__________________
”Om man bara fortsätter som förut, förblir man den man alltid varit. Inget förändras, om du inte ändrar nåt.”
nordnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat