Citat:
Ursprungligen postat av SO
Tell me about larry är också en nästagångare för mig. Resultaten signalerar att det kan hända något. Dessutom har jag FULLT förtroende för Jimmy som kusk. Pålitlig herre som väl aldrig förivrar sig. Ska bli kul att se hur ronden etc placerar in hästan i loppet. Enda emot är väl Fonzan Sund och naturligtvis Tricky track med superduktiga caroline Åkerlund
I avdelning 1 undrar jag om kortlopp är rätt för Coldtown ? kan inte minnas att jag sett någon startsnabbhet på den kanten. Däremot så går hästen ända in i kaklet det vet vi ju.
I avdelning 2 klickade det till när jag såg 4 Krusse och 12 Myllarfaks. Livsfarliga på distansen. I avd 3 så fastnar väl inte Nahar på innern, Bergh löser detta och som hästen var senast ska det kunna begäras vinst. I avd 4 skriker det om 6 Dialog In, som dessutom är rysligt startsnabb, Blir väl favorit.
I avd 6 så surras det ju om Pihlströms nyförvärv, 10 Tresor d Inverne. Som kanske inte riktigt älskar bakspår, men Uffe upp och det ska bli spännande att se hur det går.I sista loppet känner jag för 4 Bacardi Hornline med tanke på sättet hästen vann senast.
I morgon är det dags att plocka fram luppen och kolla lite mera i lopparkivet.
Jag är noga med att ta fram egna idéer innan Ronden kommer ut för då blir
lurad av odds och text i den. Egna ögon är det som gäller.
|
Coldtown är ingen blixt kanske, Men snabb ut är den. Har inte hunnit kolla än hur långt det räcker i detta sällskap. Men min första spontana känsla var iaf att det räcker långt.