Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-01, 14:37   #234
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Plockar väl ett till då, Tysklands andra division som gäller och formstarka Braunschweig tar emot Nurnberg. Bägge lagen spelade i Bundesliga förra säsongen, och har haft som målsättning att ta sig tillbaka till finrummet men var nog inte beredda på att få slita i varenda omgång då det inte verkar finnas några "lätta" matcher i Bundesliga 2, med tanke på hur jämn tabellen är. Den är faktiskt så otroligt jämn att om Braunschweig vinner idag går man förbi inte mindre än 6 lag och går ifrån sin nuvarande 8e plats och rakt upp på andraplatsen! Lär vara en väldans fin morot för ett offensivt lagt Braunschweig som har ett av ligans starkaste facit på hemmaplan, trots att man spelat snålast med hemmamatcher i ligan (bara 6 på 14 matcher) så har man redan 13 utav 18 möjliga poäng. Man snittar exakt 2 gjorda per match hemma.

Nurnberg å sin sida är ett helt annat lag hemma än borta, då man tagit 13 av 17 poäng hemma. På bortaplan spelar man 1-1-5 med ett snitt på över 2 insläppta mål per match.

Så till mitt spel då: jag väljer att istället för att ta en rak hemmavinst, så tar jag hemmalaget över 1.5 mål till 2.10 på Betway. Detta för att detta skett i 7 av dem senaste 10 matcherna, 5 av dem 6 senaste, 4 raka gånger på hemmaplan, 7 av dem 10 senaste när Nurnberg spelar borta, 3 av dem 4 senaste Nurnbergsmatcherna (den statistiken är alltså baserad på vad motståndarna åstadkommit emot Nurnberg).

Enda orosmolnet är att Nurnberg har ny coach och slog serieledarna hemma senast, moralboost. Samtidigt så är det svårt att jämföra laget hemma och borta och det är ett formtoppat lag på andra sidan. Vi kör! All-in drag!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat