Ämne: V64 Mantorp
Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-01, 16:30   #15
spiifii

spiifiis avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 803
Standard

Tränarintervjuer:

Nabab di Poggio
Bengt Holm-träningen har varit jättebra på slutet och det är nog inte fel att spika honom i V64-1. Han kan nog lösa uppgiften från de flesta positioner.

Amazing Goal
Vann trots galopp senast (en kort sådan dock), och Amazing Goal har form och klass för att vinna det andra V64-loppet.

Livacious Lindy
Har kanske inte visat någon superform i de senaste starterna. Men nu är det bra chans på spets där hon normalt sett trivs bäst och kort distans och hemmaplan borde vara två andra plusfaktorer i V64-5.

Avd.1 - Jag personligen vill ha med 2.Micciano Lund i avd 1, därför att han kan öppna bra från start och KANSKE(!!) kan bli svårfångad därifrån om han får sitta i spets.
Avd.2 - Lopp i kroppen efter tävlingsvila för 7.Indian Shore. Kanske kan åstadkomma något om loppet blir kört på hans villkor.
Avd.3 - Strecka på vad ni har råd med!
Avd.4 - 10.Steve Forty blev tvåa senast och i mina ögon en kuskförstärkning. Varning!
Avd.5 - Jag gillar Ninepointshästarna så 9.Ninepoints Ariel åker med. De tre senaste loppens resultat för hästen är 2-3-2 och senast på Något tung bana.
Avd.6 - Låser här på 4,6,10.

Mitt Chanssystem ser ut så här:
1 - 2,4
2 - 7 Indian Shore
3 - 1,3,5,9,11
4 - 5,8,10
5 - 9 Ninepoints Ariel
6 - 4,6,10
Kostnad 90:-
Vill ni lira för lite större pengar så gardera avd.5 med 1,2,4!!

Observera att det här inte är ett system för att vinna 128:- på 6 rätt, utan min personliga chansning för åtminstone några tusingar på sexan!
Lycka till folks!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+5)

Senast redigerad av spiifii den 2014-12-01 klockan 16:34. Anledning: Glömde skriva hästens namn i avd.5
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat