Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-02, 00:24   #236
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6097

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det gick inte alls idag. Det som känns värst är ju att bägge lagen faktiskt vinner men ändå ingen cigarr. Hursom: vänder blickarna tillbaka till Sverige och elitserien. Kanske är lite tidigt ute men LHC spelar ju Champions hockey league imorrn, och efter det kan oddset gå ner en del om man gör en blek insats där så jag väljer att plocka Brynäs på en gång. Inte nog med att Brynäs nu är ett av ligans hetaste lag igen (typiskt streak lag, har varit i flera år) man är otroligt mycket bättre hemma än borta. Passar ganska bra att få vila nu efter ett riktigt tufft elitserieschema den senaste tiden (jag kallar det fortfarande elitserien deal w/ it ) så några dagars återhämtning hade nog kommit väl till hands för alla lagen men Linköping är ju i slutspel i CHL också och får alltså ödsla kraft även där när Brynäs har ledigt.

Jag satt och funderade på Brynäs rak men väljer istället att ta Brynäs över 2,5 mål till 1.91 på William Hill, dels för att jag i grunden ser LHC som ett snäppet vassare lag, dels för att Brynäs nått linan i 9 av sina 10 senaste hemmamatcher, dels för att LHC är ligans 3e sämsta bortalag och har släppt in näst flest mål av alla lag borta, dels för att LHC släppt in 3 mål eller fler i 7 av sina senaste 10 matcher borta och sist men inte minst: Brynäs har gjort 3 mål eller fler på Linköping hemma u Gavlerinken i 6 av dem senaste 7 mötena.

Hemmalaget över 2,5 mål @ 1.91, all in drag.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cazzius (+1)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat