Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-02, 13:51   #239
tompa87
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cazzius Visa inlägg
Överspelet känns lite osäkert här. De resultaten är ändå i en cupmatch 2012/2013 samt från säsongen 2010/2011 då båda lagen spelade i div3. Framförallt Abroath har ryckt upp sig en del efter det.
Senaste mötet mellan lagen vann Abroth med endast 1-0 på hemmaplan. Ser man på Elgin så har de haft fem matcher under 2,5-linan senaste tio matcherna.

Över 2,5 till 1,60 som högst är enligt mig alltså långt från spelvärt även om det mycket väl kan gå in.

Lycka till! Bra hockeylir ovan
Det har du visserligen rätt i, men samtidigt så har elgin klappat igenom fullständigt flera gånger på senaste tiden, när man mött lag ifrån toppen har man släppt 4 och som måttbräda kan man ju ta cupen där bägge lagen mött Boness. Elgin släppte in 9 mål under dubbelmötet (gjorde visserligen 8 också) medans Arbroath krossade Boness med 5-0 borta. Det är i så fall Arbroaths defensiv som sätter kuggar, men jag nöjer mig med -1 (ah) till bortalaget.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat