Ämne: v64 Romme
Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-05, 10:20   #4
softpojk

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Vem f-n köper en Harry, när man följer och lirar på trav i en utsträckning som du gör gällande här på forumet? Roligare vinna eller falla på "egna misstag"!

Lottobutiken är väl bara till för de som bär på fullständig okunskap eller inte förmår chansa på nåt ur minnet själv?

Jo, Candor i sist känns stark...

Mitt idiotdrag finns i avd III: nr 3 Ladyofthelake...(kan under 14 på medel och klarar av att leverera en tung avslutning, när som bäst.)

Nä, tänker inte lira nåt själv ikväll.
Håller med till 100%. Det var mer en rolig grej, då jag inte kommer kunna att följa kvällen något närmare då min dotter fyller år idag och kommer vid 14.00.
Ibland brukar jag köpa en Harry vid sidan av mest för att det är roligt. Som igår t.e.x köpte jag en för V5an på Bjerke som delade ut 2000:- netto, och kan väl ärligt säga att det gjorde att jag "testade" det ikväll igen. Det behöver inte vara en stor sak.

Men kort sagt, jag kommer inte plugga eller något för ikväll, så då gjorde jag det lite roligt istället. Dock blir det lite lir på valla. Ha en bra dag & helg!

PS: Såg att vi är jäkligt lika ute i tankarna för imorgon, sådant är alltid kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat