Citat:
Ursprungligen postat av JANNE48
Har funderat på det men det känns motbjudande då det finns oseriösa forum medlemmar som hugger direkt på det medlemmar skriver ibland,kan inte unna andra att vinna pengar,är här bara för att söka och hitta fel,tror att man kan allt bäst själv,några få som ska ställa och styra här och mobba direkt om det är någon ny som försöker skriva något och göra sig lustig.själv försöker jag respektera alla och verkligen tycker att det är roligt att andra vinner pengar.behövs lite nya ide'er då det allt som oftast är samma nötande.har du frågor om något får du gärna skriva p.m. här.just nu känns det som det är mest spel expert snyltare här på forumet som kan allt om trav och då behöver man inte skriva om sina spel.blir det mera seriöst på forumet så kan jag tänka mig att bli mera aktiv.
|
Om alla tänker så är de ju lika bra att starta tråden vinstbongen,då finns ju möjligheten för alla att beskåda alla vinst bongar och diskutera i efterhand hur de gick till.Men hur som helst skall du ha ett grattis till ditt spel!