Washington Redskins - St.Louis Rams
6u Colt McCoy Över 260.5 passing yards till 1.90 @ Ladbrokes
6u Colt McCoy Över 33.5 Pass attempts till 1.85 @ Betsson
Det är extremt tufft att springa med bollen mot Rams försvaret så jag tror McCoy kommer få hålla bollen i luften rätt mycket i matchen, dessutom tror jag dom kommer ligga under vilket kommer leda till fler pass spel än rush.
Desutom kommer McCoy med en fantastisk statistik från senaste matchen 31 comp på 47 attempts för 392 yards, då ska man ha i beräkning att hela matchen var i princip garbage time för Redskins, men jag tror om det inte blir garbage time ikväll så kommer dom behöva jaga i matchen vilket skulle vara bästa scenario.
Cincinnati Bengals - Pittsburgh Steelers
6u Ben Roethlisberger Under 295.5 passing yards till 1.85 @ Betsson
Som Ben Roethlisberger sa i veckan " Their secondary is playing as good as any secondary in the NFL right now," Steelers quarterback Ben Roethlisberger said. "... (They have) a lot of different looks, double-barrel stuff (and) things that we've seen in the past. But we'll always anticipate something new."
Cincinnatis är mycket svagare mot rushspelet där Pittsburgh har varit riktigt bra, samtidigt som Big Ben har haft det tufft på bortaplan, så jag tror dom kommer fokusera på att springa bollen rätt mycket, speciellt i början, skulle dom hamna i ett större underläge så lär Ben få kasta rätt mycket, men jag tror på en rätt så tight match om inte Steelers gör sin årliga bortaplans dipp.
Första vevan rekar, lär komma fler.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Snitch (+10)
Senast redigerad av majkki den 2014-12-07 klockan 15:34.
|