Citat:
Ursprungligen postat av luggen77
Volstart, vad tror du om Eros Tooma i LD1? Sitter väl antagligen i spets, men klart att formen kan vara lite osäker efter längre tid borta från ovalen. Lite sugen på att spela LD med den, och håller med dig om att 6 i LD2 är alldeles för mycket streckad. Riktigt skitlopp, men förstahäst nr 10.
|
Eros är av sorten "springa bra tider men inte vilja vinna". Borde ju duga bra och startsnabb, men jag kan se den stå helt still över upploppet... . 12 Ajlexis D. är min gamla följehäst och favorit. Spelas vid gardering. 9 har mest kört monté, men gått bra med sulky också. 8 Bonnies Maggie gick lika bra som 2 Cao Dai över upploppet senast. Blir det skrik på 2 måste 8 med likaså. Tror dock favoriterna 6,7 i grunden är huvudet högre över distansen. Bonnies lika bra en gång i tiden...
RED: 11:an e ju vass, men har Granstedt verkligen ordning på den?
Själv ska jag spika 5 Lumberjack Joe i sista. 14,8 ifrån dödens är hårda papper i dagens gäng. Står på startvolt kontra motståndarna som utgör hot och senast gled hästen undan enkelt ifrån ledning. För många plusfaktorer för att inte provas. 7 galopperade ju senast och verkar ha lätt för det...