Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-08, 10:21   #162
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av luggen77 Visa inlägg
Volstart, vad tror du om Eros Tooma i LD1? Sitter väl antagligen i spets, men klart att formen kan vara lite osäker efter längre tid borta från ovalen. Lite sugen på att spela LD med den, och håller med dig om att 6 i LD2 är alldeles för mycket streckad. Riktigt skitlopp, men förstahäst nr 10.
Eros är av sorten "springa bra tider men inte vilja vinna". Borde ju duga bra och startsnabb, men jag kan se den stå helt still över upploppet... . 12 Ajlexis D. är min gamla följehäst och favorit. Spelas vid gardering. 9 har mest kört monté, men gått bra med sulky också. 8 Bonnies Maggie gick lika bra som 2 Cao Dai över upploppet senast. Blir det skrik på 2 måste 8 med likaså. Tror dock favoriterna 6,7 i grunden är huvudet högre över distansen. Bonnies lika bra en gång i tiden...RED: 11:an e ju vass, men har Granstedt verkligen ordning på den?

Själv ska jag spika 5 Lumberjack Joe i sista. 14,8 ifrån dödens är hårda papper i dagens gäng. Står på startvolt kontra motståndarna som utgör hot och senast gled hästen undan enkelt ifrån ledning. För många plusfaktorer för att inte provas. 7 galopperade ju senast och verkar ha lätt för det...

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-08 klockan 10:23.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat