Ämne: Val - 2014
Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-09, 11:16   #662
Semicolon
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Herregud vilka jävla dagisfröknar som sitter och diskuterar. "Fascism, ultranationalism, *tihi*, *fniss fniss* *men vad tycker fjöken Bengtsson om faaaaaaascismen?*

Vilka jävla muppar och stolpskott de bjuder in till studion. Ingen normalbegavad kan ju ta det där muppgänget pa allvar.
Sedan kan man ju diskutera den journalist-etiska riktigheten i att hålla någon slags diskussion om huruvida någon eller några är fascister eller ej utan att vederbörande tillåts argumentera för sin sak.

Jag är själv ingen fan av Sverigedemokraterna, deras socialkonservatism är enligt min mening något av det mest puckade man kan tänka sig, men de har vitala poänger i sin kritik av vår absurda integrationspolitik.

Dom kommer ur en nynazistisk bakgrund, men att i dag beskriva dem som fascister är jävligt tveksamt. Det är väl snarare ett högerpopulistiskt parti som självklart kan innehålla individer med fascistiska åsikter. Precis som vänsterpartiet knappast kan beskrivas som nykommunistiskt, men innehåller en hel del element som är kommunister.

Det som ingen tycks förstå i den så kallade politiska "eliten" är att man behöver inte vara rasist eller fascist för å vara motståndare till en kraftig invandring, men så länge de fortsätter att kleta på dessa smädesord på alla som vågar kritisera den rådande ordningen kommer folk bara bli mer och mer förbannade. 20% i mars känns väl givet? Jag kommer inte rösta på SD, men jag kan fan i mig förstå dom som gör det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5), Moffegrev (+4)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat