Tvååringsloppet ser också intressant ut. 7 Fidelity Rhythm har gjort tre fina lopp i Belgien och här ser hon ut att vara bäst kapacitetsmässigt. Debuten vann hon bakifrån efter ett fint slutvarv där ledaren blev diskad efteråt. Efter det vann hon ett lättare lopp från dödens och senast avslutade hon vasst till en andraplats. Erik upp är intressant, men med tanke på att hästen är långsam ut, har spår 7 och är ute långresa för första gången som tvååring så känns det mer än givet att gardera. Bakom favoriten är min känsla att de här hästarna är rätt så jämna och att insatsfördelningen borde vara mer utspridd. Jag plockar bort 3, 5 och 12 och tar allt bakom. 9 Pandora Face till 1% procent är en av dem som är klart spelvärda. Jag gillar också 4 Target Kronos som öppnade första 500 i tredjespår på 11,8 senast och höll bra som fyra på en låg 15-tid. Kan leda runt om.
Hanna Banker möjlig spik i första, men jag låser nog med La Prinsess. Spurs Rain chansas bort som favorit. Miss My Money given vid gardering till 2 %.
U.S. Dollars är en given spik trots stor favorit och ungt sto. Jag kan inte se hur hon ska förlora detta loppet. Galopp känns inte troligt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Emeffeff den 2014-12-09 klockan 15:56.
|