Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-10, 21:22   #8391
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Roliga filmer. Men hur kan du säga att Qarabag kommer att droppa när den redan är sönderslashad? Var tyvärr bortrest och bommade 3.05 men jag tog 2.92 direkt jag såg det. Hade aldrig spelat till under 2.40. Motivationsvinnare vinner sällan nu för tiden, det är ofta sjuka oddsdropp men jag tror att jag har bommat de 10 senaste. Verkar ofta vara en ren fördel att spela utan motivation.
Spela utan press kan åtminstone vara en fördel.

Det där med ingen motivation/inget att spela för är en subjektiv bedömning som vissa spelare gör. Jag har då aldrig hört någon utövare säga vi har inget att spela för så nu skiter vi i det här.

På den tiden jag var ute i arbetslivet fick man lön 1-2 gånger i månaden. Det var aldrig nån som sa "nu skiter vi i det här" efter lön utan man fick bita ihop för att kvalificera sig för nästa payout. Lite så tror jag det funkar inom fotbollen också. Den som har för vana att stå och tjura nere vid hörnflaggan har avsevärt försämrat sina chanser nästa gång ett kontrakt ska förhandlas om.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), Slurf (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat