Ämne: v64 ÖREBRO
Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-11, 16:51   #30
Svensson
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 316
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Sjung ut! Här är högt i tak! Välkommen!
Tack så mycket

AVD 1. 7 Bar Blombier är strekad till hela 84% och är kvällens starkaste spik enligt många. Hästen vinner 51% av sina lopp och ikväll är motståndet dåligt. Hästen går ofta barfota, men tack vare vädret senaste dagarna går hästen med skor. Borde inte vara några problem ändå för Jorma som leker hem detta.

AVD 2. Är mycket öppet och jag tar med 4 stycken hästar. Hästarna 1,8,9 Vinner 50% av sina lopp och här kan många system försvinna. Självklart åker även 11 Dennis de Castella med som räknas som favorit.

AVD 3. Mycket talar även för Jorma i detta lopp, men vill även lägga häst 1 Pomona som verkar startsnabb och kan även ro hem detta.

AVD4. 1 AMAZING GOAL verkar vara en 50/50 chans ikväll. Vill dock lägga till favoriten 9 Långarsbo Blixten Samt varna för 5 LOOKH MAGIC som många skriver om.

AVD5. Helst hade jag spelat en spik i denna avdelningen och det är häst 4 Västerbo Paymyday Dock har några här på forumet tippsat om häst 11 Star from heaven och självklart kan jag inte gå emot er Hästen är även bara spelat till 5% och här kan man få inte lite slantar om det går in.

AVD6. 1 Seven jersey är folkets val. Men jag tror att dagens drag kan vara 2 Mad Neo som körs av Jorma. Lägger även till 7 AL´S REDHEAD som ni tippsat fram. Hästen är även bara spelat till otroliga 2%.

Hoppas jag inte är allt för ute och cyklar, men som sagt har inte mycket skin på näsan än! Men lovar att det kommer
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1), doob (+10)
Svensson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat