Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-15, 10:08   #6
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vad tror du om Dixie Exclusive som spik??? räcker det med Calvin Borel och Augustus F eller ska man spika nån av dem?? tacksam
Trav är svårt! Ställningstagandena får man göra själv. Mycket kan strula och det gäller att ha tur med systemupplägg. En självklarhet är att ta ställning i vissa lopp, åtminstone så länge du spelar system under 1000-lappen. Där håller väl många av oss till, rimligen? Jag kämpar på själv, men befinner mig i sällan skådad vinsttorka. Många hästar levererar dock enligt mina förhoppningar under denna period. Därför är "känslan" fortfarande på plats om att jag närmar mig period av vinstframgång. Kul följa travet är det ju hela tiden!

Avd I: 3 streck för mig. 4,7,9. Mitt stabila lås för dagen. Tror Juulen dröjer ett tag till, även om den är farligt nära!
Avd II: Funderar på att spika 11 Alpha De Vandel. Lopp i kroppen och som jag ser det absolut bäst i grunden. Endast "smårolig" senast dock...(Läs: Seg!)
Avd III: Här kommer nr 6 inte med på min lapp. I övrigt vet jag inte än.
Avd IV: 5,11,15. Kan bli många fler på min Joker. Jo, 11 kan mycket väl vara rätt. Kan bli spik för mig. 15 har dubbla tillägg och inget lopp i kroppen. Brukar vara dålig komb. Loppet känns lurigt med alla tillägg.
Avd V: 3,14,15 blir mina streck.
Avd VI: 7,10 + eventuellt ett helt gäng till. Allt beror på hur jag lägger upp det hela. doob ska väl ta med 12 Zaragoza? Gör han alltid!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+3)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat