Ämne: V75-Åby
Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-16, 00:01   #42
spalato

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det vore väl för tränarbytet då. West Wing har bara startat i långlopp det senaste året - nu är det medel. Det är en fin häst men räcker det med skoryck och ny tränare/kusk för förvandling till V75 favorit?
Detta lopp är ju - som Varulv påpekar - inte av högsta kvalitet.
Vad tycker du Spalato med all din erfarenhet. Hur skall man spela här?
Tycker man alltid ska gå emot skaran när dt gäller att spika favoriter. Ungefär som i detta loppet för att höja värdet inför v75-avslutningen. Open-stretch finns ju att tillgå. Många hästar som kommer i toppform, brukar i regel bädda för körning. Lutfi kommer ju säkert sätta färg på loppet. Brukar inte stirra mig blind på tider & sånt, men i vissa fall känner jag annorlunda. 1 Sander Esterel har ett intressant spår med OP. Kan absolut överraska. Nämnde inte den i min tidiga "krönika". 4 Listas Rafiki är en häst jag gillar. Barfota nu ger en extra växel. Slutar säkert i striden. Dessa två icke-favoriter är ett måste på kupongen om man garderar. 7 Bearhawaii är intressant nu med lopp i kroppen. Barfota nu gör att den också slutar långt framme. Ett tips är att kuskar från Valla sällar vinner och då gäller dt att ta med "Åby-kuskar" då dom oftast brukar avgöra.

Senast redigerad av spalato den 2014-12-16 klockan 00:09.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat