Fan vad intressant med efterhandare el chans till vinst i en tråd som handlar om något helt annat. Tycker det är dags att utnyttja Off topik ryggdunkartråden lite oftare om man iaf inte ens har för avsikt att försöka komma med något innan. Fan vad synd att svenskorna förlorade mot Monte Negro i dag . Jag hade 72 lax på oavgjort så blev ju bränd på ganska mycket pengar av domarna som blåste fel vid sista avslutet. Ikväll har Frankrike inget att spela för så kan bli en historisk läggmatch mot Holland. Vi går vidare om förlusten är mindre än 9 mål. Blir spännande. Förresten så bajsade jag nyss. Kycklingen står i ugnen eller var det kalkon eller höna. Nej fan det blev ju revbensspjäll i dag. Oj vad det trycker i blåsan jag måste nog gå och kissa också. Är nog de fesljumma ölen som gör sig påminda. Undrar förresten om man måste skotta i morgon. Troligen inte då de tror att det blir lite mildare. Hur ska man göra nu med pensionspengarna och jag satte nästan DD i går men Christel var ju inte helt klar som först trodde. Hmm Vad ska mer skriva för ointressant