Ämne: V86 16/12
Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-17, 23:13   #182
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
En del kanske å andra sidan inte vill "jinxa" bort den eventuella vinsten med att publicera den i förtid Fast efter en tid på sharps lär man sig rätt fort vilka som lägger ut en efterhandare och verkligen har vunnit. Softpojk skulle jag inte tvivla på då jag sett denne haft rader ute redan innan spelstopp och varit framgångsrik förut.
Jinxa eller vad du kallar det.

Forumet bygger väl på att man ger och tar? Både favoriter, skrällar och avslag. Då blir det hjälp på traven även för en själv till slut. Det öppnar upp ögonen för nytt.

Missunnsamma travspelare är endast sorgliga!

Jag värderar signaturerna här efter hur de värderar både bra och dåliga hästar. Framförallt gillar jag de som vågar sticka ut hakan med mindre spelade hästar och kan motivera varför de har förhoppningar på hästen. Hellre att de sticker ut och har fel ofta än aldrig gör det. Sedan blir träffprocenten en måttstock såklart. Själv försöker jag ta med mig förslagen och värdera dem på några starters sikt...

Nä, jag bjuder själv inte ut alla mina skrällidéer, men många av mina riktiga EVENTUELLA godbitar slänger jag ut. Det är ju grunden för att det ska vara kul att snacka trav. Hur roligt är det att bara återge favoriter eller misslyckade "rensare"? Blir ingen vunnen respekt på det, ju. På streckspel blir det tillräcklig rens ändå oftast. Hur många tror ni ryggar er här, egentligen?

Vill ingen Jinxa är forumet dött, självklart.

Imorrn på Bollnäs V4:a ska jag spika 9 Stöten. En av hästarna jag tidigare hittat i lopparkivet och lanserat här som högst aktuell. Ingen tackade för bra tips efteråt, så jag förmodar att ingen ryggade till 11,8ggr? Denna gång tippar jag hästen bara för att jag vet om att den har riktigt bra fart för klassen och som tack för senast, motståndet har jag inte värderat lika bra. Spik på Tony i 1:a upptill! Sedan hoppas jag på 2 skrällar.

Nä, SO, AndyMart , Stekel och Nicklas J är väl de jag kommer på nu direkt, som kommer med väl värderade oddsare/lågprocentare i parti och minut. Respekt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5), Icor (+1)

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-17 klockan 23:17. Anledning: Jag glömde mitt "V3-ankare" doob! Drag under galoscherna hos den mannen!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat