För att klargöra så vann inte mina egna system, även så brukar jag ofta posta innan, men anser väl att man kanske inte behöver posta om man köper andel, har ofta & länge köpt andelar av Frukt i Trollhättan. Dock inte varje speldag men då och då & det är något jag inte tänker sluta med ovasett hur mycket jag vinner själv, dem är väldigt duktiga och framförallt så otroligt trevliga och snälla, jag kanske inte alltid skriver en bok om mina idéer, men det har mer att göra med att jag är lat. Fick dela 220 000:- på tio andelar igår. Så jag är nöjd med 22 000:- in. Där jag oftast vinner är luncherna, V64 & V75 brukar oftast vara pengar tillbaka för min del. Men det är väl bara kämpa på så är man där tillslut? F.ö inte spelat på trav så som jag spelar i skrivande stund. Intresset har ökat radikalt för sporten, sen har även spelkassan ökats rätt saftigt så då gör det väl möjigt att hålla på lite "seriösare" också. Men jag är långt ifrån vad några här på forumet är, vinsterna börjar bli mycket större & haglar in tättare så det är kul. Jag uppskattar alla som postar tips och ideer och motiverar varför. Själv är jag inte där än. Men snart kanske!
Lycka till alla i framtida spel och god jul, diggar dem flesta här på forumet. Fortsätt med det ni gör.