Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78
I V75:2 har jag ruskig feeling för att 1 Westline vinner med Unter JR. bfro ffg och jänk? låter mumma. Mycket trolig spik. Vid gardering ser jag bara 2 utmanare. Troliga spetshästen 4 Photoboy som kanske får styra där framme samt 9 New Revolution som förhoppningsvis väljer ryggen på Johan och kan nyttja det innersta snikspåret på upploppet.
I mina ögon är övriga hästar chanslösa här...
V75:3 måste väl vara en av de sämsta guldloppen som körts? Inte många hästar med form här inte... Efter vad REijos nya "stjärna" visade senast har jag svårt att se någon slå denne. Luktar spik lång väg. Vid ev gardering så är det väl alla utom 1 & 4 som kan ses med "chans". Men det blir minst Utgång på 2 Knows Nothing.
|
Avd II:
Bra inlägg om loppet! Själv väljer jag att strecka på här. Omgången känns "enkel" och nånstans måste jag ju gardera upp. När jag dessutom spikar Jetset i svårt lopp, blir det till att "gödsla streck" för eventuellt favoritfall i annan avdelning:
8 Neptunus Face har ju faktiskt 2 vinster på medel med gångbara höga 13-tider i bagaget. Skvallrar om duglighet.
10 Il Sånna gjorde bra intryck på mig senast i ljummet lopp.
Jag fyller dessutom på med
12 Raymond Palema som har resultat i raden och
11 Niveau. Den sistnämnda då jag garderar friskt här och hästen har jag frekvent spelat på tidigare, med glädjande framgång. Befinner sig normalt på för djupt vatten.
Avslutningsvis
6 Gateruds Galon med Berglöf i form!