Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-19, 18:05   #13
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Några idéer till V5 Axevalla?
Ärligt talat knappt. Idén är att det blir favoritparad.

Avd
I: Jag går på 1 och 2 då det känns tryggt. nr 1 på en större fleris. 2 har bäst kapacitet.

II: Art on Line i monté? Spik tills den visar begränsning! 2,4,10 är samtliga bra, men möter övermakten!

III: nr 1 Bethel Hanover har ju inget motstånd så långt horisonten sträcker sig. Givet singelstreck! 6 Vekas Pride är ju löjligt snabb ut, men lär ge sig i god tid såsom senast. Den hästen skulle jag vilja se tränas av Untersteiners för att om möjligt åter få ut potentialen som hästen besitter! 2,3 kan röra på sig...

IV: 9 Prince Orlando. Går ner i klass och har en rökare till slut. Tål hästen distans och banunderlag tänkte jag gå enbart på den. 8 har en historik att göra rejäla långlopp när det minst går att ana sig till. 1,10,3 upptill känns heltäckt. Jag väljer dock att göra ett lås på 9 och 10 nu när jag ser att 10 Mr Hello Man ska gå brfro. Gör 14-tider på medel utrustad så och det känns spelvärt! Det är dagens drag och insatserna ifrån dessa starter är en vinstvarning i sig. In i toton och lira!

V:Här lassar jag in med 2,5,6,11,12 utan inbördes ordning. 4 kan nog ta ledningen, men är vek till slut. Jag räknar med att upploppet blir för långt. Den smartare avstår nog ett sådant ställningstagande!

V5
2
9
1
9,10
2,5,6,11,12 * 5

V5
1
9
1
9,10
2,5,6,11,12 * 15