Citat:
Ursprungligen postat av softpojk
Ska försöka göra min idol Volstart halvnöjd, att beräta lite vad jag tror, försök att inte skratta. Omgångens finaste spik i MINA ögon är Odin, passande distans och spår, tror det är spets & slut. Han har fått allt serverat, grym från spår 4 och kanon på distansen. Bra lopp i kroppen.
Avd 7. West wing, jag tror detta är en favorit som lever farligt, (?) på distansen. Hur mycket måste JU pressa? Jag tror fan det blir galopp på denne. Tycker dock inte man ska spika West wing.
Jag tror Odin är en säkrare spik än West.
Voltstart, ja försöker, en dag i taget 
|

Vad ska jag säga? Kul att se att Voltstart har förespråkare kvar här på forumet. Det finns många belackare av startmetoden här. Det går att utläsa av kommentarerna emellanåt. För mig är metoden mer levande än vad det innebär att endast gasa på rakt fram. Det sätter krav på att tömföraren tänker till och visar prov på att han/hon/hen behärskar utmaningen till fullo. En omöjlighet förstås då det är djur, alltså andra levande varelser, vi har att göra med...
Nu vet jag inte om jag trots allt ska ta och låta mig inspireras utav ditt inlägg såpass att jag spikar Bo? Jag om någon här på forumet gillar ju hästen, men svek ekipaget senast genom att gardera upp. Det kostade mig V86:an och flera signaturer med mig ventilerade sitt eget missnöje den kvällen över hur otillräcklig tippare man är, som inte följer sina egna tankar och idéer fullt ut. Vi var många travtippare här som uppvisade brister i vårt sätt att spela den kvällen. Det handlar ju om att göra systemen efter egna tankar och inte följa den stora massan helt och hållet. Vägen för att håva in stora mängder nytt spelkapital ju!
Jetset ska ju gå med skor och därför ska jag ha nån annan kuse att spika, därav tankarna runt
Odin Töll. Vi får se hur systemet tar sin utformning senare...