Citat:
Ursprungligen postat av Jakk
Personligen tycker jag manga gor misstaget att man faster for stor vikt vid statistik eller trender som inte har nog med underlag for att vara fair.
Du namner att "public" har vunnit massor i arets playoff men hur manga matcher har det egentligen varit sa har langt. Inte sarskilt manga....
Manga "*******" fortsatter att betta pa "sina" lag som dom vann pa senast och med tanke pa att Orlnado har "tackt" ratt manga matcher sa var det inte sa konstigt att det kom in mycket pengar pa kassa public books.....
|
Vad menar du med statistik och trender som inte har nog med underlag?
Har du följt playoffsen och public% i år eller? För det kan man inte tro när du säger att "*******" inte vunnit så många matcher i år. Public har vunnit hur mycket som helst i playoffs eller vad sägs om alla överspel på totalerna som suttit speciellt i West. Jag anpassar mig hellre för vad som funkar i årets playoffs än vad som inte gör det och i årets playoffs så vinner public mer än vad dom gjort tidigare. (Tex överspelet i Cleveland - Boston ca 70% var på över, Lakers mot Jazz i match 4 osv). Dessutom så är inte fade av public en garanti för att gå plus du hamnar runt 50% strecket om du blint följer procent osv.
Du får kalla mitt spel "square" eller vad som helst men så länge det sitter är jag nöjd för faktum är att vem som helst såg att Atlanta redan hade gett upp. När stjärnan i laget säger att han skiter i om fansen kommer till matchen och när det inte ens är fullsatt i playoffs så vet man att laget har gett upp. Lägg till faktum att Orlando spelar den bästa basketen som LAG just nu och att dom är bättre än Atlanta på alla positioner och statistiskt "äger" det laget så vet jag inte varför någon skulle vilja lägga sina pengar på ett lag som gett upp innan matchen ens börjat.