Citat:
Ursprungligen postat av softpojk
Nu vet jag inte hur stor roll det har o göra att det var 10 månader sedan. Men jag fick ju besvarat att kan leda runt om, går bra i ledning. Och har bättre spår nu för att plocka ledningen, är väl 4an som är hotet isåfall. Får se, hoppas den håller ledningn nu skulle va kul. Sen vet ja ju inte det här me galopperna, är det en faktor som gör att man inte kan pressa hästen för hårt vid start? och att det isåfall skulle väga ner. 
|
Får väl ta och avsluta ett bra snack och en trevlig analys. Galoppen senast:
Går länge ute i tunga spår. Kämpar på storstilat, sen vete tusan om han inte skyggar NÄR GOOP TAR UT SIN HÄST FÖR ATT SLÄPPA FRAM STALLKAMRATEN? Bland de bästa annars, förmodar jag?
Oftast går ju hästen felfritt och kämpar över upploppet gör hästen tillsynes alltid. När Jansson körde 26/9 drogs ekipaget låååångt bak och hästen hade presterat både bättre tid och placering utan oturen där. Vid senaste vinsten finåkte hästen dessutom upploppet. Vid 3:e platsen på Årjäng fanns hästar med som pissvunnit här, Goops 2:a Frozen Royalty iallafall! Liten besvikelse var hästen vid senaste 3:e-platsen.
Du frågar om 9. Har ju varit jättefin i intrycket. Genomuselt motstånd senast. Ditt val!
Hoppas du lyckas lösa loppet!
RED: Apropå Goop: Killen bromsar upp ett helt fält för att stallkamraten ska få vinna, men Färjestads domare väljer att blunda. Känns detta bekant på något vis?