V64 Jägersro
Trevlig Jägersomgång ikväll och kommer troligtvis vara ute på banan.
V64-1;
73 % på ett fyraårigt sto som varit lite tveksam i år? Njaa. RRA har en grym speed men möter faktiskt tuffare hästar här än vad spelarna verkar tro. 1 High Bridge är ny hos Samuelsson, närmast från USA. Såg fin ut i ett provlopp för nån vecka sen när den stack undan på lätta ben på en låg 14-tid. Måste med!
7 Shoemaker tycker jag också känns intressant till 3 %, Jocke var riktigt uppåt på den inför Jägersstarten då den galopperade och kan vara dags idag mot lättare motstånd!
V64-2;
Väldigt öppet lopp på förhand, kan vara värt att ta alla.
V64-3;
Frida Montana och Cezanne Boko sticker ut enligt mig, men då dessa har dåliga spår kan det vara lönt att gardera upp.
V64-4;
Ballet Slippers och Money Lloyd väldigt intressanta till den låga procenten!
V64-5;
Indian Shore gjorde det bra senast men sällan den gör två bra lopp i rad. 5, 6, 7, 8 är alla bra hästar som är med och gör upp. 11 Pere Palema får svårt att vinna men 0 %?
V64-6;
Här hittar vi ett roligt drag i 3 Hertig Shim. Hästen kommer i form och Uhrberg har bra koll på grejerna. Storfavoriten Rosso Pomodoro har problem när den kommer bakifrån och är inte alls lika bra som spelarna gång efter gång verkar tro. 2 Big Bill Bac är värst emot Hertig men den hoppar i princip hela tiden, kommer den dock till ledningen idag blir den svårslagen. 5 For Pleasure As visar ingen form, passa dock skoinfon. Lyser det dubbelrött på den kommer iallafall jag INTE lämna den utanför någonting.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|