Ämne: V64 Jägersro
Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-22, 11:31   #1
AndyMart

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V64 Jägersro

Trevlig Jägersomgång ikväll och kommer troligtvis vara ute på banan.

V64-1;

73 % på ett fyraårigt sto som varit lite tveksam i år? Njaa. RRA har en grym speed men möter faktiskt tuffare hästar här än vad spelarna verkar tro. 1 High Bridge är ny hos Samuelsson, närmast från USA. Såg fin ut i ett provlopp för nån vecka sen när den stack undan på lätta ben på en låg 14-tid. Måste med!

7 Shoemaker tycker jag också känns intressant till 3 %, Jocke var riktigt uppåt på den inför Jägersstarten då den galopperade och kan vara dags idag mot lättare motstånd!

V64-2;

Väldigt öppet lopp på förhand, kan vara värt att ta alla.

V64-3;

Frida Montana och Cezanne Boko sticker ut enligt mig, men då dessa har dåliga spår kan det vara lönt att gardera upp.

V64-4;

Ballet Slippers och Money Lloyd väldigt intressanta till den låga procenten!

V64-5;

Indian Shore gjorde det bra senast men sällan den gör två bra lopp i rad. 5, 6, 7, 8 är alla bra hästar som är med och gör upp. 11 Pere Palema får svårt att vinna men 0 %?

V64-6;

Här hittar vi ett roligt drag i 3 Hertig Shim. Hästen kommer i form och Uhrberg har bra koll på grejerna. Storfavoriten Rosso Pomodoro har problem när den kommer bakifrån och är inte alls lika bra som spelarna gång efter gång verkar tro. 2 Big Bill Bac är värst emot Hertig men den hoppar i princip hela tiden, kommer den dock till ledningen idag blir den svårslagen. 5 For Pleasure As visar ingen form, passa dock skoinfon. Lyser det dubbelrött på den kommer iallafall jag INTE lämna den utanför någonting.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat