Citat:
Ursprungligen postat av softpojk
Håller med dig där om Blue Star Celerity. Att den är livsfarlig i detta lopp.
Dock Quick of the Draw. Favorit spår & Distans? Plockat två vinster från spåret och distansen spets & slut. dock var detta i september, sen har det blivit lite galopper och annat strul, Undrar hur banan ser ut imorgon? Har Blue star vunnit med skor nångång? Jag funderar också väldigt mycket på det här loppet.
Casper inget hot för dig? Kan få en fin resa kanske, går ofta bra i mål. Ett lopp som är klurigt för mig, likväl lopp tre, Highspeed från bakspår, dock enklare motstånd. Har väl storchans ändå? Men jag tycker Deal or No deal är ett riktigt bra motbud. Är också av lite tuffare kaliber tycker jag.
Två lopp som grymmer mig.
Sen vill jag varna för 2 Mystery Love i Avd 1. Har gjort det radiöst bra på sistonde. Blir nog ruggit farlig.
|
Kul å se att du analyserar på! Jag tar inte så hårt på denna omgång. Seriöst kring Star är att hästen möter allmänt skräp och kan få samma resa som senast. Lite analys där. Hur med skor? Vet ej.
Orlando har en tung spurt när hästen har en bra dag, tror att den frisk kan duga här.
Deal or No Deal är en barfotahäst, är jag ganska säker på. Klart bäst så, enligt gamla uttalanden som fastnat hos mig.
Tar du mer seriöst på omgången och tänker offra en mer kännbar slant, så ska du veta om att Quick On The Draw är hur snurrig som helst. Gå på den som spik när den blir favorit känns helt fel i grunden...