Allright! Årets svåraste v75a står för dörren! Men också roligaste så jag åker dit och kollar imorgon
Avd.1: 1,2,5,6,9,11
Miss Sue V. tror jag mest på. Bakspår(kanske lite minus) men går i ryggar och nyper till alla på upploppet! Bra utgångsvärde får vi hoppas på.
Avd.2: 1,2,3,4,5,9,12
Augustus F. favorit? Vilket skämt... Här hoppas jag på Willmore Trot. Varför? Jo för att Kontio på Valla är alltid farlig och hästen kan massor ibland!
Avd.3: Spikar nog Digitalen
Nahar galopperar, Noras Bean står förhoppningsvis inte pall för Digital Ink imorgon heller och de andra hästarna har inte samma klass som Digitalen. För er som garderar, missa inte Montgomery Hill som får Goop i vagnen. Jag går själv i tankarna på att ta med den just för att Goop ibland kan trolla.
Avd.4: Antingen Spik på Carabinieri eller inte ha en aning om hur jag ska göra i detta lopp...
Avd.5: Spik Montdore om han får gå barfota, annars gardera med 10,13,14.
Avd.6: 3,4,5,6,7,8,10
Royal Fighter har knepigt läge men kanske kan lösa det bra ändå. Checco Boko tränas av Nurmos och Körs av Jorma, Solvalladuon nummer ett! Air Gunner har ni på Sharps varnat för så den betalar jag för. Och kapable Eketorpets Tess får man absolut inte lämna utanför systemet.
Avd.7: Får hoppas att det räcker med 1,4,11. (Även om jag tror Coldtown skulle kunna spikas. Smeker upp dom fint från ledningen)