Det var innan barfotaförbudet.
Nu kan många stora falla hårt.
Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart
Annandag Jul, V75:
Jag hade laddat upp med ett fint inlägg kring ett rejält "Jul-Joker". Nu avstår jag inlägget och jokern då pjäxtvång fäller hela grundidén med spik på Montdore. Royal Fighter kvarstår som spik. Grym häst som borde vara favorit. Blir ett litet " huxflux"-system istället:
Motiveringar bortfaller! (Jag redovisar mitt system istället för att göra endast enstaka analys, olikt mig!)
I: B 5 Your Highness
II: A 1 2 B 4 C 3 8
III: B 7 8
IV: B 1 3 C 11
V: B 6 14 C 7 13 15
VI: B 8 Royal Fighter
VI: A 11 B 1 C 4 10
reducerat 69% => 94:-
Krav:
Min 2 A
Eller
Min 1 A- Max 1 C
Eller
7 B
…enkelt idag och högst 10 tusen på 7:an säger Putte64. Ta höjd säger jag! ( Hux-Flux:et tar väl inte höjd som ursprungssystemet direkt, men får väl hoppas på 11 tusen...)
doob skriker väl ”annan sort” om Inken, som vanligt? Må va hänt säger jag och rekommenderar honom isåfall streck också på 11 Heartbreaker V.S. i klass II. Avelsfantomen är far även här och i försöket var överspelade norgekollegan utan chans. Spelad på ynka 2% mot 13% på Red Team Rex! Är hela högen fulla??!! Galenskap!
Goop- och Heiskanenfanatikern Gidde_Palema lär grubbla kring huruvida systemet bör byggas främst runt Your Highness eller Lover Face? Killen bygger ju uteslutande sina system på spikar som bär ”Nothing but class” och med sådan grundtanke får han med sig en rolig 3%:are på köpet? Historiskt är dock Gidde Palema en utpräglad barfotaindivid, så med pjäxtvång kan jag inte annat än rekommendera låg insats på omgången... 
|