Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart
Snyggt på en tjuga, du är riktigt duktig!
Vad tror du om morgondagens Frankrikelopp, vem tar det? Vilka hästar!
|
Kul se
Maven! Tror inte han räcker här, vad tror du?
Texas Charm tycker jag visade redan innan skada häromåret att hästen var värst strax innan huvudlöpet. Är nog en värsting!(
För så gick det väl till?)
RED: Jo, jag tror alltså på den, men hoppas på Örjan!
________
Nog har jag satt nån V5 jag redovisat här på tusingen++ genom åren på insats runt 10:an matematiskt, men...
...som jag anger ovan är denna bong en del av ett (219:-) Jokersystem. A-häst döljer sig bakom Juuls vinnare, som tränat starkt i nya regin. I sista har jag A på 9 och 11, vilket inte går att utläsa ifrån kvittot. Villkoren i övrigt avgör ju vilken bong dessa hamnar ensamma på!
Jag bar för mycket tro på "Topformen" för att endast lira ett litet, måste ge idén hyfsad chans "ramla ut" i utdelning.

_____
Örebro känns sunkigt imorrn. Trött på täta V75:or med pjäxtvång/vinterbanförhållanden. Saknar egentligen känsla för omgången.
Jormas i VI:e,
Heart Jack, hade varit kul se i spets, men Peter släpper väl inte? Synd för då kommer ingen av dem i mål så som önskat...(Långsökt att kunna utmana om vinsten med en "bonnhäst", då 1,2 och 8 till start, dock.)
Oliver Kronos är väl en undantagshäst? Tror den städar av dom vid valfri balans!