2014-12-28, 10:26
|
|
Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14
Skarp snabbanalys
Avd 1- Kan inte se hur favoriten skall förlora, ständigt detta tjat om Art On lite, när vann han på V75 sist?? Blir Jonny hängandes i dödens då blir han ju helt tossig.
Spik 1 Bear Dancer
Avd 2 - Ett starkt trehästarslås, jag rankar 5 Nadal Broline sist utav dem, klar förstahand för mig är 10 Caspian Doc en nästa gångare i mina papper, tredje hästen är nr 4 Figaros Dream, hemmasegern i omgången??
Avd 3- Spik Food Money, får överta spets och brusar undan på 12 blankt.
Avd - 4 Svårt lopp men lyfter fram två hästar, 5 Trailing Edge som ibland ser ut som en gulddivisionare, ofta bra efter vila och firma Bergh /Jansson, den andra kusen perfekt inmatchad?? Bearhawaii. Men strecka på...
Avd 5 - Omgångens stora drag kommer här. tror att Olle Goop vinner åkandes med Hes a Difficult, tror att de på mellanvolten segerstrider, (jag vet att det inte är statistiskt rätt...)
Avd 6 - Också svårlöst, Tror det blir tokkörning med de flesta från framstår, gynnar 10,12
Avd -7 I am Unique, om hon får fuska bort lite i ledningen så kan hon vara en smällkaramell.
Lycka till!!
|
Själv har jag rankat Caspian Doc bland de där sista som inte behövs tas hänsyn till...
Helt otillräcklig för V75 om som senast. Visst var hästen fin vid sin senaste vinst, men motståndet var kasst!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|
|
|