Ämne: V64 Kalmar
Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-28, 22:57   #12
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Spikar:

Trolig:
Veijos ord om Callum räcker för att jag ska spika hästen fram till den dag den förlorar första ggn.

Rolig:

Det är den jag funderar på just nu.

Imorrn tänker jag spela "lite mer på chans än på tro" och vill komplettera med en ickefavorit. Samtidigt tror jag löjligt mycket på Rare Wise As, som just nu är mest streckad.(Take Tanic kan jag ju alltid spara till V4, där spiken kommer vara Callum.)

Asterix Hornline är i grunden en fullt trolig och bra spik normalt, men har ju gått barfota. Fredriks häst ska ju både funka och på samma gång lyckas plocka ner den, krävs mycket! Dumas Sand och Tristan Toro står på tur för seger. Macho Look ville ha lucka sist och innan dess en mersmakande insats ifrån utvändigt ledaren. Både Livi Edvards och To & Fro överraskar omgivningen med bra insatser varje år, men då befinner du dig i periferin och botaniserar bland udda spelobjekt, minst sagt! Där stänger jag igen det loppet för egen del, då Sparkling verkade helt på retur senast. Skojar bara, klart jag ska ha råd med den som 1%:are i loppet, där jag försöker jobba bort storfavoriten...(18 nov visade hästen fart nog till slut för att kunna hota Macho Look). Den sunda spelaren spikar förstås Peter!

Den roliga kan bli Barkåks eller kanske Fiddelina ifrån spets. Jag analyserar vidare...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat