Ämne: V64-Axevalla
Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-30, 16:42   #9
LudvigB

LudvigBs avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 307
Standard

Avd1
5 Reckless är väl dagens bästa spik om det är barfotaförbud. 4 Send In The Clowns har bara gått med skor runtom i 14% av sina starter, och vunnit en gång. Det var på en 19-tid i början av 2013. Senast han gick med skor runtom var för 13 månader sedan.

Avd2
10 Anastasia är svårbedömd. Har inte startat på ett par månader och kommer säkerligen behöva loppet i kroppen. En insatsprocent på 50% är alldeles för mycket. Jag vill lyfta fram 2 Touko Eme och 6 Borga Go On istället.

Avd3
4 Robin Hood Bi är bästa hästen i fältet i min mening. Har bra utgångsläge och även om han går med skor tycker jag vinstchansen är god.

Avd4
Tycker man kan låsa loppet på 1 Diggers Elias, 3 Stands To Reason och 6 Lasken Palema.

Avd5
6. Super Photogenic gick väldigt bra i början av året, vann V75-lopp och tjänade mycket pengar. Efter detta har hästen varit direkt dålig. Går bäst med skor och kommer sitta bra på det från sitt springspår. Är givetvis ett långskott då hästen inte bevisat något på ett tag, men är en rolig spik på DD.

Avd 6
Favoriten 7 Mr Crazed vet jag inte hur man ska bedöma. Har bara gått tre lopp i år, två starter barfota runtom och en med skor runtom. Med skor runtom blev det galopp. Vill lyfta fram 2 Supreme Court som gått bra på slutet med två raka segrar i raden.

Systemförslag
360 rader, 360:-

5 Reckless
2,6,9,10
4 Robin Hood Bi
1,3,6
1,2,6,7,9,11
2,4,7,9,12
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5), MikaF (+3)

Senast redigerad av LudvigB den 2014-12-30 klockan 17:39.
LudvigB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat