Ämne: V64-Axevalla
Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-30, 18:07   #21
doob

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Motflytet fortsätter och jag håller ner insatserna. Bara sitta still i båten och rida ut stormen!

Registrerat spel

Datum: Tisdag 2014-12-30
Bana: Axevalla, omg. 37
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1, 4, 5, 6, 10 (12)
2 6 Lasken Palema (1)
3 1, 5 (4)
4 2, 4, 9, 12 (7)

Vadet gäller startnummer

40 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 80,00 kr

Kvittonummer: CDEC 1608 XXXX XXXX

Öppen första avdelning på V4 (V64 avd.3) och hade helst tagit alla! Plockar med dom jag tror gör upp om det men känner mig långt ifrån säker! Plockade bort Ärlig på spåret så den kan ni nog spika gott folk!

6 Lasken Palema och 1 Diggers Elias gör upp om det i andra! Båda har knallform och Diggers Elias gick enormt bra från kön på Åby sist men det gjorde även Lasken Palema i sitt senaste framträdande och jag tycker att det är mer snärt i steget på Lasken och hans avslutning var både mäktigare och rappare i jämförelse! Åke upp är +++ och jag tror han snuvar Goops trippiga häst på spets! Lasken går dessutom som vanligt med skor till skillnad från Diggers Elias som även om den gick med skor sist är något bättre utan! När Lasken dessutom är andrahandare bakom Diggers är valet SOLKLART! SPIK!

Tyvärr måste 1 Do It Komp gå med skor i tredje! Annars hade hästen varit STENKLAR! Nu bara bra chans! Dubblar med 5 Ultevis som är TOTALT borglömd ikväll! OJ vilket intryck sist! Toppform! 9 Twitter har vilat och schas på den! Finns ett par andra intressanta bakom men hur är formen....? Låset känns bra!

I sista tar jag 2 Supreme Court som har form och slipper strul från start. Bara köra rakt fram och se hur det utvecklar sig! Trivs med skor och under utveckling! 4 Hermes Håleryd tror jag tar spets (kör sig dit och övertar från trean). Untersteiners hästar räcker långt i dessa lopp och van gå med skor! Given! 9 Prosperine intressant från smygläge till 5% på V4! Ett måste! Kapabel och alldeles för lite streckad liksom högkapabla 12 Laraki Brodde som var fin i bike sist! För låg procent och kan komma till vid överpace! Chansar bort Åkes som måste gå med skor och kan hamna på vingel!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat