Bra "snokat",
doob!
Det är ju riktigt bra intryck på både Deadwood och Cash Em sist! Dock inget jag tänker spika, i så fall Cash Em är känslan. Trav e ju svårt och det gäller att ta ställning i rätt lopp.
Det blir nog så att jag vill ha med
6 Staro Advisor Joli, för
Mackpeter:s många goda inlägg under året.
2 Part Two vill jag ha med mot Cash Em. Det är en häst jag lyckats med på spelet tidigare. Carl-Erik på grundkapabel häst utan rad ifrån bra läge! Klart det vattnas i munnen!
8 Askö Q är en hårding som springer tiderna.
Gidde_Palema har i mina ögon visat upp en förmåga att i princip ständigt vurma för rätt häst som spik hela hösten. Varför inte hålla form året ut? Denna häst gillar både jag och han fortfarande, då hästen ännu inte visat prov på någon botten, snarare tvärt om! Här vill jag slå följe tills första regelrätta förlusten, i mina ögon, ser dagens ljus.
Ditt 3-hästarslås i samma lopp känns "totalt igenbommat", så nog fattar jag vad du sysslar med.

4 Carja har varit ett "förvandlingsnummer" på senare tid. (
Sitter själv med allvarliga platsspelsfunderingar runt 6 Ybergue, springvillig och visar förstklassig inställning! Westerlund, alias "Lill-Bergharn", har jag flyt med i spelet.)
9 Exclusive Zon skrev jag upp i "boken" 29/10 på en tilltalande avslutning. Får en chans till mot liknande sällskap då lågt tippad. Faktum är att jag kör ett Walmann-lås på 7,9,12 då jag ändå är igång. Bra spurtförmåga hos samtliga. Kan gå till rimlig kostnad?
3 Neo Neon. Underbar utstrålning och rejäla lopp vid flertalet tillfällen. Ändå är hästen ofta "inte med dom" där framme när det ska avgöras. Så har det varit ofta på slutet. Jag tycker att om sunt förnuft tillåts råda, så släpper Eskilsson med sin ovilliga lus. På "intryck" måste väl Neo sedan ha riktigt bra chans? Vid vit jänkarvagn på råder jag folk att spika, annars stannar det vid A-häst. Bakom? Lilla
5 Marie Sisu på Jorma, som kanske promt vill köra i spets denna gång?
11 Brandon Beyonce på grundkapacitet förstås, men formen?
Stig H:s kuse är en blöt historia som jag lovat mig själv att aldrig strecka.
Får räcka så!