Ämne: v4 valla
Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-02, 14:19   #31
softpojk

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Jag dricker inte ofta, i princip aldrig. Nu ska jag ta ett glas vin för jag vill känna smaken. Det handlar inte om att jag förlorade 500+Ev utdelning.

Som jag skrev i en annan tråd, jag är rel ny på trav. Men man ska hålla rakt spår på uplopp. är det logikst att säga "Tror inte han vart diskad för att han kanske inte hunnit fram?"

Är Trav ett jävla "vi tror det blivit så vi kör på"... Ska inte ALLA ovasett kusk, häst, spår. Ha samma j-va chans?
En gång så kollade jag trav på färjestad, där en häst vart diskad till Björn Goops favör.. Många här var tveksamma till att det skulle vara en diskning, jag kunde inte riktigt avgöra med tanke på brist av kunskap.

Men detta. När man får reprisen framifrån. då hästarna springer emot dig. Gubbfans häst går ju ut totalt kanske en meter, när Ohlsson FLYGER förbi. Sen ha uppkäftighet i intervjun och säga "Det var ju otur för Ulf att vi hakade fast då han gick snabbare".

Ni som varit med längre än mig, några år minst. Var det bättre för? För.. regelverekt i Trav verkar vara lite j-vla kalle anka?

Detta är inget skrivet för jag är arg, frusterad eller tiltad. utan för att jag vill gå vidare med större kunskap om sådana här kommande situationer. Mvh

doob, hoppas du hittar V4an!