Citat:
Ursprungligen postat av Gb
Men va faan fel bok   Sorry comprende, raderar och lägger in inlägget där det ska vara dvs "smalke & comprende plockar lingon" 
|
å jag som blev så glad att nån hade skrivit i min dagbok... så va det ett misstag
nåja, kör vidare med ett spel som jag vet nikobellic är inne på wta madrid, vilket scoop va??
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|