Ämne: V75-Jägersro
Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-02, 18:20   #76
AndyMart

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Tack för info! Dock har Calvin galopperat i de flesta senaste starterna helt omotiverat, då ska den garderas oavsett som stor megafavorit.

Du vet om att jag gillar Annie. En häst som avslutade under 08 sista 700m för tre starter sedan. Den har TT inte med på 8 häst om jag läser rätt i annan tråd. De försöker framstå som seriösa...

4% spelad, sluttid 13,2 nämnda start, full sula över mål och på väg slå klorna på Rolex som räddas av mållinjen...

Calvin: 64%, överdrivet galopplysten och sluttid på 13,3 senast...

Hur kan de ta betalt för en sådan "icke-gardering"?
Jag tror på spets och slut på Harry! Spik! (Tyvärr ska väl nån Ludde-häst idiotköras? Annars lär ingen motståndare försöka nåt förrän in på upploppet. Känns som ett bra BET, även på en Harry som kan sakna start i kroppen.)

Spik nr 2 vet jag inte än...Rattigan faller bort då Liza står i ynka 2%! Jag har funderingar på att lösa ett annars svårt lopp med October, S&S.

Kommentar, Putte64?
Gör det enkelt för dig, slösa inte massa streck i första i onödan. Calvin Borel vinner mycket enkelt, den hoppar inte. Annie har tappat sin toppform och amatören sitter upp själv, det är otroligt negativt. Conny är inte heller någon toppkusk men här ska han bara hålla i sig.
Calvin är mycket, mycket stabilare med ändringarna. Släpps till ledningen omedelbart och sen är loppet slut.

Harry har bra chans ja, plockar ledningen och sen ska Untersteiner bara hålla fast Johnny tillräckligt länge så att han ändå hinner undan för 3, 6, 11.

Rattigan kommer jag nog spika, mycket bra uppgift här.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat