Ämne: V75-Jägersro
Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-02, 18:33   #78
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Gör det enkelt för dig, slösa inte massa streck i första i onödan. Calvin Borel vinner mycket enkelt, den hoppar inte. Annie har tappat sin toppform och amatören sitter upp själv, det är otroligt negativt. Conny är inte heller någon toppkusk men här ska han bara hålla i sig.
Calvin är mycket, mycket stabilare med ändringarna. Släpps till ledningen omedelbart och sen är loppet slut.

Harry har bra chans ja, plockar ledningen och sen ska Untersteiner bara hålla fast Johnny tillräckligt länge så att han ändå hinner undan för 3, 6, 11.

Rattigan kommer jag nog spika, mycket bra uppgift här.
Calvin, favorithäst för mig långt innan Derbykvalen, i vilka jag hade den streckad.

På slutet: Galenpanna flera starter i rad, sedan fin i kval och i ett lopp på ny utrustning.

Jag spikar aldrig galopplystna rackare, som är storfavoriter. I övrigt är jag ganska flexibel och övertalningsbar. Rattigan som spik, ligger i så fall bättre till. Min första tanke nämligen.

När jag ändå garderar en storfavorit och har under 5% på en häst av Annies spurtkaliber, så åker den med. För alla som undrar vad jag snackar om, så är det bara att kolla i arkivet på loppen där Rolex vann och där Denco blir avslagen tvåa. Det räcker för mig. Så fort vägrar jag att glömma
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+2)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat