har kikat i arkiven och kollat igenom bestform..
avd1.
Calvin borell har bara sig själv att tävla emot, såg smällfin ut på ny balans senast och det blir samma nu. Toppchans!
avd2.
Draget gynnas mest av distansen och Knud låter uppåt med sin adept. 20% är bra. Rattigan försökte trycka sig till spets senast men det blev för tufft och galoppen kom som ett brev på posten, upphämtningen var dock mycket bra.
avd3.
kan vara spets och slut, Harry H har aldrig missat ledningen med öppet spår de gånger man tryckt av honom. Lopp i kroppen nu och mycket möjligt att man laddar för spets sedan skall han slåss...
avd4.
Lärlingslopp är alltid luriga... Frank har inte vunnit v75 på år och dagar, dags att bryta trenden? nja några rejält bortglömda sticker ut, JETHRO TUL är roliga draget har lyft sig efter sitt uppehåll och visat prov på fin inställning.
avd5.
La Princess är helt tappad på spelet men faktum är att hon har varit riktigt bra de fyra senaste starterna och det sprudlar av form, nu kanske hon är bäst när hon är med där framme men klaffar det bara någorlunda från läget tror jag hon kan blåsa ner dem till slut. Hippie gillas och hon verkar vara av rätt sort. Min Finish blir intressant med vänsterhänte Björn i sulkyn. Staro Hollywood gillade jag intrycket på vid segern senast, kan bli dito igen trots tuffare emot..
avd6.
Dante boko hade jag som andra reserv senast och det var sånär nära att han tog hem det. Hemmabana nu och det tror jag bara är positivt kan laddas från start och kan vara den som leder loppet, hela vägen nu? October var rejäl för Peter senast och kommer vara ännu bättre nu. Prince di poggio är streckvärd på ynka 8%, Även Falcon H ser allt bättre ut i sin nya regi.
avd7.
Shadow är kanske bäst men bakspår på jägers är jobbigt. Maffioso Face blir en tuff nöt att knäcka om han hittar till front. Pearberry övertygade vid vinsten och höll bra senast, på gång! 1%. Remote Control sprang runt i 15 tempo efter galoppen, Bergh låter nöjd och tror det är av rätt sort. (tok-skräll) Vi kör några och hoppas på rens..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Klanke den 2015-01-02 klockan 22:18.
|