Min snabba analys av morgondagen.....
Avd 1
Här går jag på att de hittat nyckeln till Calvin och att han ser ut som sist. Då är han ensam på plan ! Tror man annat så lär man gadda på en del, men 7 Super Streamline borde vara förstahäst emot.
Avd 2
Här säger jag schaas på favoriten, som jag dock trodde skulle va större favorit ! Kommer inte till spets och är sårbar. 10-4-5-6 blir det nog som åker med.
Avd 3
Tror nog att Harry tar sig till spets om Peter trycker av och kanske blir så att man måste gå på den som spik, men är tveksam till att det är det optimala loppet för harry. Är kluven som sagt....
Avd 4
Jag säger syn på favoriten då jag tycker inte att den mött så här bra motstånd förut. Stormvarnar för 6 Young Farmer som har sett riktigt bra ut på slutet och kan vara en kul chansspik för den som vågar. Plockar man med fler så är nr 9 Dencos lika given tvåa på ranken.
Avd 5
Verkar lite osäkert på Takters hur den skal klara starten, gör den det så borde den ha hygglig chans att vinna. Många där bakom som kan vinna. Knarkdraget 12 Flashmans Jenka :-), om man har ambitioner att bli ensam imorrn...
Avd 6
Här tror jag att det kommer att gå prestige i det hela, Adrian kommer att köra allt va det går för att hålla ut October som de hade i stallet förut. Kan Adrian hålla ut Sirocco Sisa så kommer inte October vinna. Många roliga här som kan vinna :-)
Falcon Håleryd till 9% som det vart mycket snack om på slutet och gick kanon efter galopp. Youana som har en bra slutrökare till 3% år riktigt kul ! Sirocco lär åxå få ett bra lopp till roliga 2%,
Avd 7
Visst är Reijos bra, men helt galet att den ska vara favorit till 39% från spår 11 !
Adrian lär ladda vad som går då det är hans chans att vinna loppet. Trust launcher tar väl spets initialt och sen är väl frågan vem som är först framme av Conrad och Adrian. Släpper Peter ? Tja, den har ju inte rosat marknaden på slutet så borde släppa, men....
Har Adrian toksvarat loppet före så är det nog inte skrivet i sten att han släpper till Adrian. Detta bäddar väl kanske för favoriten, men Jansson var ju optimistisk på sin så det är ju inte helt otrolig...
Lite konspirationsteorier kanske, min mina små funderingar. Bara att kommentera !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: yxbackarteddy (+100)
|