Har filat lite och det lutar åt följande
Avd 1: Spik på Calvin efter att jag tagit in värmningsintryck. Annars gardering med 1 och 2.
Avd 2: 1,4,10,11. Jag kan inte spika Knud Mönster från spår 10 på rikstoton i nyktert tillstånd. Tror faktiskt att Björn har en rätt bra chans att leda runt om, däremot hittar Torbjörn ut i tid så tror jag det blir hästen att slå.
Avd 3: Kommer spika Dreams take time. Heders Harry lär få spets, men jag litar på att Johnny hittar ut i tid och han har en häst som gillar att gå i ryggar. Dessutom kan man inte bortse från Johnnys sjukt imponerande statistik på Jägers.
Avd 4: 3,9 höjer sig över dom övriga. Jag tror Frank kan bli hårt ansatt i ledningen av överoptimistiska lärlingar som får visa upp sig på bästa sändningstid, och då tror jag urstarke Dencos Nemo Kilab får loppet serverat.
Avd 5: 1,7 är snabba från start vad jag har förstått, och tilläggshästarna är inte nog bra för att hinna fram i tid vad jag förstod på Goopens analyser i Björnkollen.
Avd 6: 1,4,5,6,10,12 åker med på kupongen. Eventuellt plockar jag bort October Kronos om han inte kan gå med optimal balans i morgon. Störst feeling har jag för Prince Di Poggio då det lär bli körning i framspår. Inte heller helt omöjligt att Johnny tar hem detta med en Donna Di Quattro som fått perfekt smygresa. För övrigt skippar jag Ingves helt och hållet från spår 9. Hästen är bra men känns som det är fel kusk att lösa uppgiften från det spåret.
Avd 7: 2,6,7,12 känns tryggt. Tror inte ett dugg på Reijos från bakspår, det jag hoppas är att han drar fram Torbjörn i tid så kanske omgången avslutas med en 3%:are. Annars har jag lite feeling för Hertig Shim, Uhrberg kan få en perfekt resa med lite klaff och hästen har form.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|