Kladdade ner lite tankar här, men ingen jackpott och upptagen imorrn så troligtvis blir det inget spel:
Navigator Sib bör nästan vara vinstklar bara på sin hårdhet. Men det är inte så att man toppar för såna här uppgifter då heller, det kan det vara någon annan som gör. Öppet bakom, men Rolls Royce sticker ut för mig och Carambole P har jag jagat lite. Micciano Lung blir nog ganska klar andrahandare, inte alls lika spelvärd som de två andra här.
Andra är svårt och lite lotto med monté, volt och låg klass. Strecka halva fältet, de mest betrodda...
Låst på 2,4 som ser ut att höja sig över resten här.
Samma som i andra, låg klass och voltning. Strecka på minst halva fältet!
Pomona tror jag spetsar och sen är det upp till Calle om han vill vinna. Tror den håller hem om hon körs där och inte blir överfallen. Men Kim finns ju där ute också så...hursomhelst en bra spik, ser ut som att den inte kommer bli favorit och den bör ha bästa vinstchansen i loppet. Omgångens bästa spik!
Kollektivet kommer göra det enkelt för sig i sista och göra Ohlsson/Stenströmmer till ganska stor favorit och det speglar inte vinstchansen. Finns ett flertal ekipage som duger och har lite smygform. 2,4,5,7,9,10 skulle jag kalla en spelvärd bombmatta här.