Ämne: Eypobet.com
Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-07, 12:52   #27
nock
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mighty Visa inlägg
Senaste veckan har jag försökt nå dem i chatten i princip dagligen, även ett mail och blivit helt ignorerad. Använde idag min jobbmail i chatten och blev då snabbt och artigt besvarad. Sa att jag väntar på uttag sedan 14/12 och börjar bli less och irreterad. De blev förvånad att det ännu inte skett och skulle skicka påminnelse till ekonomi avdelningen. Mitt konto var ju verifierad och jag gjort uttag tidigare då borde de gå mycket snabbare tyckte supporten.

Jag sa att jag visste att de var som väntade på uttag och uppmanade dem att lösa detta problem innan negativa rykten skulle börja spridas på nätet. Sa också att jag ville ha ett namn och telefon nr. till "ekonomi avdelningen". De svarade att de bara har mail och chatt support....jo bara till vissa och ibland.....

Det ligger något i att det finns en baksida om negativa rykten börjar spridas om detta bolag. Min gissning är att de har lite pengar i kassan att betala ut. När man hör förklaringar som tekniska problem, underbemannad, stort antal utbetalningar då lyser en röd lampa hos mig. Om bolaget får dåligt rykte lär fler försöka ta ut från sitt konto och ingen vill sätta in, bolaget får större problem och spelarna med pengar där får svårare att få sina pengar. Men det är nog rätt att varna andra att sätta in pengar så inte fler blir blåsta.
Ser inte ens att deras chatt är online längre? Varken i förrgår, igår eller idag. Skulle gärna också prata med dom via en annan email men dom verkar tagit ner chatten.
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat