Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-07, 16:27   #65
Shizznit
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4934
Standard

Mina matematiska lopp är klara. Det är mycket uteslutningsmetod och illvilligt bortplockande av hästar jag tidigare trott på, men jag känner mig nöjd:

V86-1 låser jag på 2 och 9. Jag ville länge spika 9 men kan inte bortse från 2:an där framme. 10 Henke Diablo skars bort som sista med tanke på möjligt tätkänningsbehov. Kan vara dumt.

I V86-4 tar jag med de tre hästar jag under de senaste dagarna haft som möjliga spikar. Jobbigt när de tävlar i samma lopp... nr 4, 5 och 11 blir det. Jag orkar inte ta ställning, eftersom jag kan argumentera för var och en av dem som spik.

V86-5 innebar spik på nr 8 Elvira Diablo för mig till för en kvart sedan. Då kände jag att jag var tvungen att ta med 10 Hanna Nalan också. Och när jag ändå var igång så fegade jag ur med nr 6 Spik Party också.

V86-7: nödspik på 7 Angelo Am.

I övriga avd börjar reduceringsjobbet nu. Tidigare halvvettiga (?) spikförslag som Talk the Talk (försöker hitta någon att gardera med här) , Gantab Håleryd (kan jag verkligen låsa på 10,11 i detta lopp?) och Digital Collection (men hallå, Valle Streamline 0,4%?!) har fått kompisar på systemet. Och även Fuzz i sista börjar göra sig hörd och vifta rejält med procentflaggan.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat