Ämne: v64 Bollnäs
Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-08, 14:31   #11
Icewinner
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
kan du hjälpa lite med kallblod, vilka ska man ta där..tacksam kallblod och monte dödar mig hela tiden
Vi får se om detta hjälper, men jag tog min kopp kaffe och satte mig ned ett par timmar! (Kaffet blev tom kallt, så jag hoppas att detta ger resultat!!)

Har kikat igenom alla hästar, men nämner enbart de jag tyckte det fanns något att nämna om (Observera att allt nedanstående kan vara rent åt helvette!!)

Trollskärs Faks Kommer från ett bra lopp, 3e invändigt. Ej snabb ut, men bör med spåret och ej tillägg få ett bra lopp. Fick en jäkla speedkick senast slutet och avslutade 2a. (Skrällbud!)

Trolldona går bra i täten när hon startat utan tillägg, har galopperat ett antal gånger när hon får någon utvändigt, vann ett lopp där övriga hästar hade 40m tillägg. Jag streckar inte denna, galopperar troligen bort sig

Kolar Ville snabb ut, kan avsluta hyffsat, kommer troligen avancera tidigt framåt.

Fuksy paus på några månader, har en bra spurt och om loppet serveras väl kan hon vara aktuell. Jag kommer inte strecka denna, lopp i kroppen behövs.

Linda Kavat Har några segrar i ”fördel ston”-lopp samt andra lopp där hon sluppit tillägg. Har inte imponerat på tillägg. Galopprisk är relativt stor. Tycker hästen är överstreckad och kommer själv inte strecka den.

Minielden kommer från seger på tillägg och årsbästa rekord (2014) på aktuell distans. Avslutar starkt. (Tipsettan)

Streckar 1, 6, 13 och hoppas kunna komma undan billigt i detta loppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+5), dado (+10), Madstdk (+2), CamillaS (+10), basiak (+5)

Senast redigerad av Icewinner den 2015-01-08 klockan 14:33.
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat